اغوش تومحتاجم


زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو

 



نظرات شما عزیزان:

جنيفر
ساعت20:04---11 دی 1391
تقديم به او كه به رسم جاده ها دور است ... اما به رسم دل با او هيچ فاصله اي نيست ... تقديم به رها و سوگند جونم (دوستتون دارم)پاسخ:salam fadat shm ajiiiiiiii delam baratoon tang shoodeh doosetoon darim az raha va sogand

مهديه كيا
ساعت13:24---2 دی 1391
بچه اين عكسا چيهمامانم ببينه نميذاره ديگه بيام اينجايه شكلك هندونه هم بذار لطفا

جنيفر
ساعت19:47---26 آذر 1391
ادم اگه تو بهترين موقعيت زندگيش قرار گرفته باشه... باز دلش ميره طرف اون چيزايي كه از دست داده!!!

farzane
ساعت12:29---24 آذر 1391
تو شاهکار خالقی....

تحقیر را باور نکن....

بر روی بوم زندگی هر چیز می خواهی بکش.......

زیبا و زشتش پای توست......

تقدیر را باور نکن.....

تصویر اگر زیبا نبود.......

نقاش خوبی نیستی . . . .

از نو دوباره رسم کن.......

تصویر را باور نکن....

خالق تو را شاد آفرید.....

آزاد آزاد آفرید......

پرواز کن تا آرزو........

زنجیر را باور نکن........پاسخ:bazam mesle hamishe montazere sherhaye nazet boodim mamnoon goolam


amin
ساعت12:16---13 آذر 1391
جز تو اي راحت جان يار دل آرايي نيست



غير تو در دل من نقش فريبايي نيست



خرمن عمر مرا آ‌تش عشق تو بسوخت



از جهنم دگرم وحشت و پروايي نيست



همه شب چهره زيباي تو را مي بينم



كه به گلزار ارم چون تو سمن سايي نيست



اي طبيب دل بيمار خدا را مددي



كه چو من عاشق و شيداي تو رعنايي نيست



آتش عشق تو افتاد به درياي دلم



گوهري چون تو در اين سينه دريايي نيست



دلم افتاد به دام تو و مي گويم باز



جز سر كوي ما را به جهان جايي نيست



راز عشق تو نخواهم به كسي فاش كنم



اي تمام دل من جز تو فريبايي نيست
پاسخ:قربونت برم داداش ممنون عزيزم


m.k
ساعت21:02---12 آذر 1391
وبلاگ قشنگي داري

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,ساعت 2:44 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com